Правила надання послуги «Кредит довіри»
- Замовник, у якого на перше число місяця недостатньо грошових коштів для оплати послуги доступу до мережі інтернет, може активувати послугу «Кредит довіри» через особистий кабінет.
- Послуга «Кредит довіри» надається з 1-го по 14-е число поточного місяця без внесення абонплати.
- Активацією послуги «Кредит довіри», Замовник підтверджує отримання Послуги у повному розмірі відповідно його Тарифного плану.
- Замовнику, який не сплатив абонплату в повному розмірі до закінчення терміну дії послуги «Кредит довіри», доступ до мережі інтернет буде відключений до моменту оплати Послуги.
- Замовник, який скористався послугою «Кредит довіри», але не оплатив доступ до мережі інтернет, автоматично переводиться на послугу «Підтримка порта» в наступному місяці.
- При переході з послуги «Підтримка порта» Замовнику необхідно мати позитивний баланс для можливості скористатися послугою «Кредит довіри».
- Послуга «Кредит довіри» включається автоматично до першого робочого дня, якщо перші дні місяця припадають на святкові або вихідні дні. При необхідності, абонент має можливість активувати послугу в особистому кабінеті відповідно до умов п 2.
При наявності заборгованості у Замовника, у тому числі за послуги «Кредит довіри», «Підтримка порта» протягом шести місяців, компанія має право передати стягнення боргу третім особам.