Типовий договір на надання послуг з доступу до мережі Інтернет на умовах публічної оферти
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Товариство з обмеженою відповідальністю «_________», яке є Постачальником електронних комунікаційних послуг (надалі - «Постачальник послуг»), і яке відповідно до Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від «» ________ _____ року за №_ внесено до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, здійснює свою діяльність у сфері електронних комунікацій на основі Договору№___ від ______ року з постачальником електронних комунікаційних мереж (оператором електронних комунікацій) — Товариством з обмеженою відповідальністю «Адамант», яке включене до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг відповідно до Рішення (повідомлення) Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від
_____________________________________________________ фізична особа, яка відповідно до ч. 2 ст. 638 та ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України у випадку ознайомлення з усією необхідною інформацією, прийняття викладених нижче істотних умов, оплати послуг здійснює таким чином акцепт цієї оферти, що безумовно свідчить про її згоду укласти цей Публічний договір та стає Кінцевим користувачем електронних комунікаційних послуг (надалі - «Кінцевий користувач/Абонент»), разом іменовані — «Сторони», уклали цей Публічний договір про надання послуги доступу до мережі Інтернет від «» ________ 20___ року (надалі - «Договір») про наступне:
У Договорі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
Абонент — кінцевий користувач, який отримує електронні комунікаційні послуги на умовах Договору, укладеного з постачальником електронних комунікаційних послуг;
Абонентська ділянка БЗ — частина траси проходження БЗ по поверху житлового будинку, на якому знаходиться обладнання Кінцевого користувача, від місця його знаходження до комунікаційної шахти житлового будинку;
Автоматизована система обліку Абонентів (база персональних даних) — спеціалізований закритий інформаційний ресурс Постачальника електронних комунікаційних послуг, що містить конфіденційну інформацію про стан Особового рахунку Абонента, його особисті дані та тариф на послуги, які споживаються;
Акцепт — повна й безумовна згода Кінцевого користувача на укладення Договору на умовах, визначених Публічною офертою;
База персональних даних — іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних.
Безпосереднє з'єднання (БЗ) — фізична або оптична кабельна лінія зв’язку від розміщеного в загальних приміщеннях житлового будинку обладнання Кінцевого користувача (та/або Постачальник електронних комунікаційних послуг) до розміщеного в помешканні (квартирі житлового будинку) обладнання Кінцевого користувача (потрібна для організації цифрового каналу зв’язку);
Додаткове обладнання — обладнання, яке належить Кінцевому користувачу і знаходиться в його приміщенні, і яке для нормальної його роботи (або функціонування) потребує додаткової реєстрації у електронній комунікаційній мережі;
Додаткові послуги — перелік додаткових, необумовлених Тарифним планом (Пакетом послуг) послуг, що надаються Постачальником електронних комунікаційних послуг за Замовленням Кінцевого користувача, їх перелік та вартість визначена Прейскурантом, що розташований на веб-сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг за адресою: https://adamant.ua/internet/home-internet;
Доступ до українських ресурсів мережі Iнтернет— доступ, який Постачальник електронних комунікаційних послуг забезпечує до ресурсів мережі передачі даних, яка є частиною всесвітньої інформаційної мережі Інтернет, логічно пов’язаної єдиним адресним простором та базується на Internet — протоколі, визначеному міжнародними стандартами та до інших ресурсів за паритетними доступами і за допомогою точок обміну трафіком.
Доступ до світових ресурсів — доступ, який Постачальник електронних комунікаційних послуг забезпечує до ресурсів зовнішньої всесвітньої мережі Інтернет.
Електронна комунікаційна мережа — комплекс технічних засобів електронних комунікацій та споруд, що належать Постачальнику електронних комунікаційних мереж (оператору електронних комунікацій) — Товариству з обмеженою відповідальністю «Адамант», призначених для надання електронних комунікаційних послуг;
Забезпечення організаційної можливості надання Послуг — підтверджене згодою Кінцевого користувача (акцепт Договору), розміщення в приміщеннях загального користування, в тому числі, допоміжних приміщеннях житлового будинку, в якому знаходиться його помешкання (квартира) технічних засобів електронних комунікацій, їх подальша експлуатація та технічне обслуговування Постачальником електронних комунікаційних мереж — Товариством з обмеженою відповідальністю «Адамант», з метою забезпечення Постачальником електронних комунікаційних мереж організації безпосереднього з'єднання, підключення кінцевого обладнання, а також надання Послуг відповідно до умов Договору;
Замовлення послуги (попередня згода) — волевиявлення Кінцевого користувача стосовно надання йому Постачальником електронних комунікаційних послуг, в тому числі цифрового контенту за допомогою електронної комунікаційної мережі, виконане письмово чи в електронній формі (за допомогою засобів зв’язку) або шляхом вчинення ним активних конклюдентних дій, які мають бути зафіксовані обладнанням Постачальника електронних комунікаційних послуг на умовах, визначених цим Договором чи «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг» в діючій на момент надання Послуг редакції;
Кінцевий користувач послуг (кінцевий користувач) — користувач послуг (фізична особа), який не надає електронних комунікаційних послуг, використовує надані Постачальником електронних комунікаційних послуг послуги виключно для власних потреб і тільки в межах помешкання (квартири, житлового будинку, іншого приміщення Кінцевого користувача), яке є його власністю, або яким він користується на законних підставах, без права передачі Послуг третім особам без відома та письмової згоди Постачальника електронних комунікаційних послуг. Кінцевий користувач, який замовляє Послугу в межах помешкання (квартири) у багатоквартирному житловому будинку, відповідно до норм п. 5, п. 6 ч. 1 ст. 1, ч. 2 ст. 4, ч. 1 ст. 5 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» є співвласником спільного майна такого багатоквартирного будинку, а саме приміщень загального користування, у тому числі допоміжних приміщень;
MAC-адреса — унікальний ідентифікатор мережевого інтерфейса Ethernet; призначається виробником мережевого інтерфейса під час виробництва;
Мережеві реквізити — унікальний набір даних (скорочено УНД), необхідних для підключення до електронних комунікаційних мереж, що ідентифікують Кінцевого користувача в мережі Постачальника електронних комунікаційних послуг апаратними та/або програмними засобами. УНД складається з імені користувача (login) та пароля (password);
Місце надання електронних комунікаційних послуг — конкретно визначена Кінцевим користувачем адреса помешкання (квартира, житловий будинок, інше приміщення Кінцевого користувача), яке є його власністю, або яким він користується на законних підставах, та за яким він бажає отримувати Послуги, виключно для власних потреб тільки в межах цього помешкання. Місце надання Послуг визначається Кінцевим користувачем особисто при здійсненні Замовлення електронної комунікаційної послуги/реєстрації на веб-сайті за адресою https://adamant.ua/internet/home-internet/;
Обладнання Абонента — будь-яке обладнання, що знаходиться на стороні (у користуванні) Абонента, та у якому є MAC-адреса його мережевого інтерфейса, і яке може взаємодіяти та ідентифікуватися з/в електронною комунікаційною/ій мережею/і;
Обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;
Особовий рахунок Абонента — рахунок Абонента в базі даних Постачальника електронних комунікаційних послуг, на якому ведеться облік платежів за Послуги;
Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Категорії персональних даних, які обробляються: паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), адреса реєстрації Кінцевого користувача/Абонента або адреса підключення його до Послуги, ІР-адреса, телефонний номер та інші дані, що дозволяють його ідентифікувати з метою надання Послуг;
Підключення обладнання Абонента — з'єднання обладнання Абонента з/від електронною комунікаційною/ої мережею/і Постачальника електронних комунікаційних мереж — Товариства з обмеженою відповідальністю «Адамант» шляхом прокладання фізичної або оптичної лінії БЗ;
Послуга доступу до мережі Інтернет (Послуга) — електронна комунікаційна послуга, яка надається Постачальником електронних комунікаційних послуг, і що забезпечує доступ до мережі Інтернет, а також можливість логічного з'єднання з кінцевими точками мережі Інтернет з використанням технології Ethernet, PON, що застосовуються в електронній комунікаційній мережі, і кінцевого (термінального) обладнання, що використовується;
Постачальник електронних комунікаційних послуг(Постачальник послуг) — суб'єкт господарювання, який фактично надає та/або має право надавати електронні комунікаційні послуги на власних мережах та/або на мережах інших постачальників електронних комунікаційних послуг на підставі Договору від _____.20__.р. № _______, з постачальником електронних комунікаційних мереж (оператором електронних комунікацій) — Товариством з обмеженою відповідальністю «Адамант», яке включене до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг відповідно до Рішення (повідомлення) Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від «» ________ _____ року за №_
Правила користування послугою доступу до мережі Інтернет — документ, що встановлює порядок і умови підключення, доступу та користування Послугою та Додатковими послугами, що надаються Постачальником електронних комунікаційних послуг, а також інші умови, що не обумовлені в цьому Договорі. Правила розташовані на веб-сайті Постачальника електронних комунікаційних послуг за посиланням: https://adamant.ua/company/documents/199/;
Прейскурант — документ, в якому наводиться перелік Тарифних планів (Пакетів) і Додаткових послуг, що надаються Постачальником електронних комунікаційних послуг, їх опис та вартість. Прейскурант розташований на web-сайті Постачальник електронних комунікаційних послуг за адресою: adamant.ua/internet/home-internet і є невід'ємною частиною Договору.
Публічний договір про надання послуг доступу до мережі Інтернет (Договір) — правочин, укладений між Кінцевим користувачем і Постачальником послуг, у якому міститься інформація про якість, терміни, ціну та інші умови, за якими Постачальник послуг зобов’язується за Замовленням Кінцевого користувача надавати Послуги доступу до мережі Інтернет (Послуги), а Кінцевий користувач — їх оплачувати;
Публічна оферта — пропозиція Постачальника електронних комунікаційних послуг, адресована будь-якій фізичній особі (Кінцевому користувачу/Абоненту), відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України укласти з ним цей Договір на умовах, що містяться в публічній оферті;.
Тарифний план (Пакет послуг) — запропонована Кінцевому користувачу Постачальником електронних комунікаційних послуг пропозиція, щодо вартості, умов та обсягу надання відповідних електронних комунікаційних послуг;
1. Предмет Договору
1.1. Постачальник послуг надає Кінцевому користувачу/Абоненту електронні комунікаційні послуги за умов наявності технічної можливості надання таких послуг, а Кінцевий користувач/Абонент зобов’язується своєчасно їх оплачувати відповідно до умов цього Договору та вимог чинного законодавства України. Вартість, умови та основні технічні характеристики Послуг визначаються обраним Кінцевим користувачем/Абонентом Тарифним планом (Пакетом), що є невід'ємним додатком до даного Договору. Послуги за цим Договором надаються за показниками якості, визначеними Центральним органом виконавчої влади у сферах електронних комунікацій та радіочастотного спектру, за погодженням з регуляторним органом, що розраховуються за параметрами, визначеними у ч. 4 ст.111 Закону України «Про електронні комунікації».
1.2. Послуги надаються у відповідності з діючими Тарифними планами (Пакетами) та умовами, опублікованими на офіційному веб-сайті Постачальника послуг за електронною адресою: https://adamant.ua/internet/home-internet після здійснення Кінцевим користувачем/Абонентом попередньої сплати рахунку за Послуги й отримання відповідного фінансового документу, що підтверджує факт сплати. Веб-сайт є публічним ресурсом, доступ до якого мають всі користувачі Послуг.
1.3. Кінцевий користувач/Абонент може замовити Постачальнику послуг надання Додаткових послуг, необумовлених Тарифним планом (Пакетом), перелік та вартість яких передбачено Прейскурантом.
1.4. Кінцевий користувач/Абонент здійснює оплату за Послуги у відповідності до вибраного Тарифного плану (Пакету). Оплата за отримані Кінцевим користувачем/Абонентом Додаткові послуги здійснюється згідно з Прейскурантом.
2. Порядок укладення Договору
2.1. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Кінцевого користувача/Абонента та Постачальника послуг. Перед початком отримання Послуг Кінцевий користувач/Абонент зобов’язаний ознайомитися з умовами Договору та з Правилами. Якщо Кінцевий користувач/Абонент не згодний з умовами Договору та Правил, він не вправі користуватися Послугами. Відповідно, Кінцевий користувач/Абонент, який заповнив заявку на офіційному веб-сайті Постачальника послуг, вважається ознайомленим та таким, що погоджується з усіма умовами Договору та з Правилами і зобов’язується їх дотримуватись.
2.2. Безумовний акцепт умов Договору, який відповідно до ст. ст. 205, 638, 642 ЦК України підтверджує намір Кінцевого користувача/Абонента укласти Договір та отримувати Послуги на визначених Договором умовах, його згоду на розміщення в приміщеннях загального користування, в т.ч. допоміжних приміщеннях житлового будинку, в якому знаходиться його помешкання (квартира), технічних засобів електронних телекомунікацій, їх подальшу експлуатацію та технічне обслуговування оператором електронних комунікацій ТОВ «Адамант» з метою забезпечення Постачальником послуг виконання умов Договору та полягає в здійсненні Кінцевим користувачем/Абонентом наступних дій, направлених на отримання Послуг:
- заповнення на офіційному веб-сайті Постачальника послуг заявки на підключення до Послуги;
- оплату Послуг.
2.3. Акцептування (укладення) Абонентом Договору здійснюється шляхом заповнення Кінцевим користувачем/Абонентом заявки на офіційному веб-сайті Постачальника послуг за електронною адресою: ttps://adamant.ua/internet/home-internet/ у відповідності з опублікованими за вказаною електронною адресою Інструкціями, без підпису письмового примірника сторонами. Укладений таким чином Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами. Абонент несе повну відповідальність за достовірність та повноту вказаної при реєстрації інформації.
3. Організаційні та технічні умови надання та отримання Послуг
3.1. Умови надання Послуг:
3.1.1. наявність у Постачальника послуг технічної можливості для надання Кінцевому користувачу/Абоненту замовлених Послуг. Під технічною можливістю розуміється знаходження Кінцевого користувача/Абонента в зоні дії Послуг і наявність технічних можливостей для організації БЗ;
3.1.2. укладення Кінцевим користувачем/Абонентом і Постачальником послуг Договору у порядку, визначеному розділом 2 Договору;
3.1.3. забезпечення Кінцевим користувачем/Абонентом, шляхом укладення Договору, організаційної можливості надання Послуг Постачальником;
3.1.4. організація проведення Постачальником послуг, за умов забезпечення Кінцевим користувачем/Абонентом організаційної можливості надання Послуг, робіт щодо організації БЗ (в т.ч. активації порту мережевого обладнання Постачальника послуг) та підключення обладнання Кінцевого користувача/Абонента;
3.1.5. внесення Кінцевим користувачем/Абонентом на розрахунковий рахунок Постачальника послуг місячної абонентської плати згідно з обраним Тарифним планом (Пакетом).
4. Зобов’язання Сторін
4.1. Постачальник послуг зобов’язаний:
4.1.1. надавати Послуги згідно з умовами Договору за встановленими значеннями показників якості відповідно до п. 1.1. Договору;
4.1.2. організувати БЗ, для чого виконати необхідні роботи в помешканні (квартирі) Кінцевого користувача/Абонента та загальних (допоміжних) приміщеннях житлового будинку, де знаходиться помешкання (квартира) Кінцевого користувача/Абонента згідно з нарядом, який є невід'ємною частиною Договору. Організація БЗ здійснюється протягом 7-ми робочих днів з моменту подання Кінцевим користувачем/Абонентом заявки на підключення;
4.1.3. після організації БЗ, надати Кінцевому користувачу/Абоненту мережеві реквізити, необхідні для отримання останнім Послуг, і забезпечити доступ до українських та світових ресурсів мережі Інтернет на одному робочому місці Кінцевого користувача/Абонента;
4.1.4. забезпечувати правильність застосування тарифів та оприлюднювати шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Постачальника послуг інформації про зміну Тарифних планів (Пакетів) на Послуги не пізніше ніж за 7 календарних днів до їх введення;
4.1.5. попереджувати Кінцевого користувача/Абонента шляхом розміщення відповідної інформації на своєму офіційному веб-сайті про тимчасове припинення надання Послуг внаслідок проведення планових ремонтних, профілактичних робіт, не пізніше ніж за 10 робочих днів до початку виконання відповідних робіт із зазначенням орієнтовних строків поновлення надання Послуг;
4.1.6. попереджувати Кінцевого користувача/Абонента шляхом надіслання письмового повідомлення про наявність заборгованості за отримані Послуги/Додаткові послуги;
4.1.7. попереджувати Кінцевого користувача/Абонента шляхом надіслання електронного або письмового повідомлення про припинення (призупинення) надання Послуг, у разі невиконання Кінцевем користувачем/Абонентом Договору та Правил, в інших випадках, передбачених чинним законодавством, не пізніше ніж за 7 календарних днів до відповідного припинення(призупинення);
4.1.8. попереджувати Кінцевого користувача/Абонента шляхом надіслання електронного повідомлення (з посиланням на офіційний веб-сайт Постачальника послуг) про зміну умов надання Послуг та скорочення їх переліку не пізніше ніж за 7 календарних днів до їх введення;
4.1.9. попереджувати Кінцевого користувача/Абонента шляхом надіслання електронного повідомлення (з посиланням на офіційний веб-сайт Постачальника послуг) про припинення діяльності з надання Послуг не пізніше ніж за 3 місяці до припинення надання Послуг;
4.1.10. попереджувати Кінцевого користувача/Абонента шляхом розміщення відповідної інформації на своєму офіційному веб-сайті, про тимчасове припинення надання Послуг у зв’язку з аварійним пошкодженням електронних комунікаційних мереж (невідкладно після настання пошкодження), в тому числі, у випадку надзвичайної ситуації, надзвичайного та воєнного стану, попереджувати Кінцевого користувача/Абонента, шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті Постачальника послуг та надіслання електронного повідомлення про необхідність вжиття запобіжних заходів при користуванні Послугами під час несприятливих погодних умов.
4.1.11. усувати пошкодження технічних засобів електронних комунікацій Виконавця протягом однієї доби з моменту надходження заявки Кінцевого користувача/Абонента про пошкодження (якщо такі пошкодження не потребують більш тривалого часу їх усунення);
4.1.12. у разі виникненні технічних проблем, які ускладнюють або перешкоджають наданню Постачальника послуг Кінцевому користувачу/Абоненту, якщо ці проблеми були пов’язані із проблемами в роботі або виходом з ладу обладнання Постачальника послуг, Постачальник в розумний строк здійснює заходи щодо усунення зазначених проблем і відновлення нормального стану надання Послуг;
4.1.13. надавати Кінцевому користувачу/Абоненту технічну підтримку та допомогу консультаційного характеру, якщо це необхідно, в межах п. 4.1.16. Договору;
4.1.14. надавати Послуги Кінцевому користувачу/Абоненту за часовою схемою (24/7/365);
4.1.15. повідомляти Кінцевого користувача/Абонента у п’ятиденний термін шляхом розміщення відповідної інформації на своєму офіційному веб-сайті про зміну адреси, фактичного місцезнаходження, номерів телефонів, телефаксів та про всі інші зміни стосовно Постачальника послуг, які здатні вплинути на реалізацію Договору та виконання Сторонами зобов’язань за ним;
4.1.16. направляти своїх представників за викликом Кінцевого користувача/Абонента для усунення пошкоджень, абонентської лінії (БЗ), проведення інших робіт на абонентській лінії (БЗ) та надання замовлених Додаткових послуг. Зазначені роботи здійснюються працівниками Постачальника послуг за наявності посвідчення з фотокарткою, скріпленого печаткою Постачальника послуг. Працівник Постачальника послуг зобов’язаний пред’являти посвідчення Кінцевому користувачу/Абоненту.
4.2. Кінцевий користувач/Абонент зобов’язаний:
4.2.1. оплачувати та приймати Послуги/Додаткові послуги, що надаються Постачальником послуг, своєчасно та в повному обсязі згідно з умовами, передбаченими Договором. Якщо до десятого числа кожного місяця Постачальник послуг не отримує від Кінцевого користувача/Абонента письмових зауважень щодо отриманих Послуг/Додаткових послуг, що надавались у попередньому місяці, то такі Послуги/Додаткові послуги за вказаний період вважаються наданими Постачальником послуг належним чином та прийнятими Кінцевим користувачем/Абонентом без зауважень;
4.2.2. для отримання Послуг на додатковому обладнанні Кінцевий користувач/Абонент повинен заповнити відповідну форму на офіційному веб-сайті Постачальника послуг за електронною адресою: https://adamant.ua, в якій фіксується MAC-адреса додаткового обладнання та погодити його підключення з Постачальником послуг;
4.2.3. надавати Постачальнику послуг повну, правдиву та точну інформацію про себе, необхідну для виконання Договору (номери телефонів, прізвище та ін.). У разі виникнення змін в наданій Постачальнику послуг інформації, в місячний термін інформувати Постачальника послуг (шляхом надіслання електронного або письмового повідомлення) про відповідні зміни, що мають суттєве значення для виконання умов Договору.
У разі втрати (крадіжки, розголошення тощо) інформації, що містить мережеві реквізити, повідомляти Постачальника послуг про такий випадок не пізніше десяти календарних днів;
4.2.4. своєчасно читати оголошення Постачальника послуг на веб-сайтіhttps://adamant.ua/novini-kompanii-adamant-kiiv-ukraina/та пошту, що розсилається статистичним сервером Постачальника послуг на електронну адресу Кінцевого користувача/Абонента, зареєстровану Постачальником послуг в домені home.adamant.ua;
4.2.5. у погоджений час, забезпечити доступ уповноважених представників Постачальника електронних комунікаційних послуг у своє помешкання (квартиру тощо), а також у приміщення загального користування, у тому числі допоміжні приміщення житлового будинку, в якому знаходиться помешкання (квартира) Кінцевого користувача/Абонента, у разі необхідності доступу до траси прокладання кабелю (шахти, шафи, розподільні коробки) в межах відповідного житлового будинку, а також уповноважених представників постачальника електронних комунікаційних мереж (оператора електронних комунікацій) — Товариства з обмеженою відповідальністю «Адамант» для виконання робіт з технічного обслуговування та експлуатації його електронної комунікаційної мережі, з метою забезпечення Постачальником електронних комунікаційних послуг належного надання Послуг за цим Договором;
4.2.6. не допускати використання обладнання для вчинення протиправних дій та не здійснювати використання на комерційній основі обладнання та абонентської лінії (БЗ) для надання електронних комунікаційних послуг третім особам;
4.2.7. використовувати Послуги за Договором як кінцевий користувач з дотриманням вимог чинного законодавства України і Правил, та не передавати третім особам своїх прав та обов’язків за Договором без письмового погодження з Постачальником послуг;
4.2.8. Виконувати рекомендації фахівців Постачальника електронних комунікаційних послуг, необхідні для правильного (коректного) користування Послугами за Договором і мережею Інтернет. Забезпечити зі свого боку працездатність та технічно грамотне використання Кінцевого (термінального) обладнання, Додаткового обладнання, програмного забезпечення, здійснити інші дії, що є необхідними для отримання Послуг за Договором;
4.2.9. не підключати без погодження з Постачальника послуг додаткові пристрої, які можуть впливати на роботу обладнання Постачальника послуг та на якість наданих Послуг;
4.2.10. здійснювати всі необхідні заходи, спрямовані на забезпечення цілісності й схоронності абонентської ділянки БЗ, а у випадку її пошкодження — провести ремонт за власний рахунок виключно за допомогою представників Постачальника послуг;
4.2.11. Забезпечувати справний стан свого обладнання (Додаткового обладнання), що взаємодіє та ідентифікується з/в електронній (-ою) комунікаційній(-ою) мережі (-ею) представників постачальника електронних комунікаційних мереж (оператора електронних комунікацій) — Товариства з обмеженою відповідальністю «Адамант», дотримуватися рекомендацій Постачальника електронних комунікаційних послуг щодо експлуатації такого обладнання при отриманні Послуг, а у випадку його пошкодження — здійснити ремонт за власний рахунок;
4.2.12. не виконувати своїми силами й не допускати сторонніх осіб до виконання робіт з ремонту абонентської ділянки БЗ;
4.2.13. надавати відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» згоду на обробку персональних даних, необхідних для укладення Договору та надання Послуг.
5. Права Сторін
5.1. Кінцевий користувач/Абонент має право:
5.1.1. отримувати Послуги згідно з умовами Договору, замовляти у Постачальника послуг Додаткові послуги;
5.1.2. отримувати від Постачальника послуг інформацію про зміст, якість, вартість та порядок надання Послуг та Додаткових послуг;
5.1.3. відмовитися від раніше обраного Тарифного плану (Пакету) та/або обрати інший Тарифний план (Пакет) на підставі власної заяви або іншим чином, встановленим Договором;
5.1.4. сплачувати впродовж розрахункового періоду суму авансу більшу, ніж та, що передбачена відповідним Тарифним планом;
5.1.5. ініціювати тимчасове припинення надання Послуг строком від одного до п’яти місяців (але не більше одного року), шляхом звернення до Постачальника послуг письмово або за телефоном (в порядку п. 5.1.14. Договору) та за умови відсутності у Кінцевого користувача/Абонента заборгованості за надані Послуги. В період ініційованого Кінцевим користувачем/Абонентом тимчасового припинення надання Послуг, йому щомісячно нараховується оплата за підтримку функціонування БЗ (резервування порту);
5.1.6. достроково розірвати Договір за умови надіслання Кінцевим користувачем/Абонентом до першого числа місяця, з якого він бажає розірвати Договір, на електронну або поштову адресу Постачальника послуг письмової заяви та за умови відсутності заборгованості по оплаті Послуг/Додаткових послуг. Договір може бути розірваним не пізніше семи календарних днів з моменту отримання Постачальником послуг заяви Кінцевого користувача/Абонента, якщо більший строк не зазначений у заяві;
5.1.7. несплати обумовленої Тарифним планом (Пакетом) плати за весь час пошкодження електронної телекомунікаційної мережі та технічних засобів, що призвело до тимчасового припинення Послуг, у разі порушення Постачальником послуг граничних строків усунення пошкодження, що виникли не з вини Кінцевого користувача/Абонента, з дати реєстрації Постачальником послуг відповідної заяви (усної та письмової);
5.1.8. своєчасно отримувати замовлені Послуги встановленої якості на умовах обраного Тарифного плану (Пакету);
5.1.9. отримувати від Постачальника послуг відомості щодо наданих Послуг та безоплатно отримувати рахунки за отримані Послуги;
5.1.10. на повернення Постачальником послуг невикористаної частини коштів (авансу) у розмірі, пропорційному кількості невідпрацьованих днів, у разі відмови від попередньо оплачених Послуг, замовлених за Договором, внаслідок дострокового розривання Договору, шляхом перерахування відповідних коштів на надані Замовником платіжні реквізити на протягом 30 календарних днів;
5.1.11. на відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання чи неналежного виконання Постачальником послуг обов’язків, передбачених Договором, пов’язаних з наданням Послуг та на оскарження неправомірних дій Постачальника послуг;
5.1.12. відмовитися від Послуг у порядку, встановленому Договором та Правилами;
5.1.13. при організації Постачальника послуг БЗ змінити схему прокладання фізичної кабельної лінії у помешканні (квартирі) Кінцевого користувача/Абонента, зазначену в наряді, на підставі письмової заяви, яка є невід'ємною частиною Договору;
5.1.14. заявляти письмово, за телефоном (044) 247−44−11 або на електронну адресу hnet@adamant.ua претензії з питань надання послуг за Договором або заявляти про необхідність тимчасового припинення надання Послуг;
5.1.15. отримувати усну консультаційну допомогу, з питань, пов’язаних з отриманням Послуг за Договором, користуючись послугами служби цілодобової технічної підтримки Постачальника послуг за телефоном: (044) 247−44−11;
5.1.16. переоформити Договір на ім'я одного з членів своєї сім'ї відповідно до порядку, встановленого законодавством.
5.2. Постачальник послуг має право:
5.2.1. припинити (призупинити) надання Послуг Кінцевому користувачу/Абоненту у випадку невиконання останнім п.п. 4.2.1., 4.2.6. — 4.2.9. Договору, а також у інших випадках, передбачених Правилами, чинним законодавством, попередньо повідомивши про це Кінцевого користувача/Абонента в порядку, визначеному п. 4.1.7. Договору;
5.2.2. ініціювати дострокове розірвання Договору за умови своєчасного попередження Кінцевого користувача/Абонента (шляхом надіслання електронного або письмового повідомлення) не пізніше ніж за 30 календарних днів до бажаної дати розірвання Договору у разі невиконання Кінцевим користувачем/Абонентом вимог п.п. 4.2.1., 4.2.6. — 4.2.9. Договору та в інших випадках, передбачених Правилами та чинним законодавством, договір вважається достроково розірваним з дати, визначеної у заздалегідь надісланому письмовому повідомленні Постачальника послуг;
5.2.3. у разі дострокового розірвання Договору на умовах п. 5.2.2. Постачальник послуг видаляє всі мережеві реквізити (login, password, електронну поштову скриньку та інше), іншу інформацію про такого Кінцевого користувача/Абонента з бази даних Постачальника послуг та відключає Кінцевого користувача/Абонента від обладнання електронної комунікаційної мережі. Постачальник послуг не несе відповідальності за будь-які наслідки, які можуть виникнути в результаті такого видалення та відключення;
5.2.4. відмовити Кінцевому користувачу/Абоненту в наданні нових Послуг при існуванні у останнього заборгованості перед Постачальником послуг за раніше отримані Послуги/Додаткові послуги та при виявленні факту перепродажу Послуг;
5.2.5. ініціювати розірвання Договору з відшкодуванням усіх завданих Постачальнику послуг збитків у випадку, коли Кінцевим користувачем/Абонентом при використанні Послуг за Договором порушується чинне законодавство України;
5.2.6. інформувати Кінцевого користувача/Абонента про стан його особистого рахунку тоді, коли на його погляд це буде необхідно, або на прохання (запит) Кінцевого користувача/Абонента;
5.2.7. на свій розсуд залучати до виконання Договору третіх осіб;
5.2.8. вносити зміни і доповнення до умов Договору та Правил, розмістивши (оприлюднивши) повідомлення про такі зміни і доповнення на офіційному веб-сайті Виконавця не пізніше ніж за 7 (сім) календарних днів до введення їх в дію (п.п.14 П.1 Ст.39 Закону України «Про електронні телекомунікації»). Використання Послуг після опублікованого терміну вступу змін в силу є незаперечним фактом безумовного прийняття Кінцевим користувачем/Абонентом всіх внесених змін (акцепт змін);
5.2.9. припинити діяльність з надання Послуг відповідно до законодавства, здійснювати скорочення переліку Послуг або припинення надання Послуг за Договором, у випадках та на умовах, передбачених Договором, Правилами та чинним законодавством.
Ціни та порядок платежів
6.1. Вартість Послуг (робіт) за Договором встановлюється з урахуванням їх обсягу, який замовляється Кінцевим користувачем/Абонентом, і визначається згідно з Тарифними планами (Пакетами), що діють на момент надання Послуг.
6.2. Оплата Послуг здійснюється у гривнях, попередньою оплатою, яка складає 100% щомісячної вартості Послуг, до 1 (першого) числа місяця, за який здійснюється оплата, згідно з виставленими Постачальником послуг рахунками.
6.3. Рахунки надсилаються Постачальником послуг на електронну адресу Кінцевого користувача/Абонента, зареєстровану Постачальником послуг в домені home.adamant.ua, до 25 числа кожного поточного місяця. Якщо у вказаний термін Кінцевий користувач/Абонент в силу якихось причин не одержав рахунок від Постачальника послуг, він зобов’язаний вжити всіх заходів для його одержання і проведення оплати. Посилання Кінцевого користувача/Абонента на несвоєчасне отримання рахунку не є підставою для несплати за Послуги Постачальника послуг.
6.4. Під час оплати Послуг щомісячна вартість списується з особистого рахунку Кінцевого користувача/Абонента за повний календарній місяць (з 1-го по останній день). При первинному підключені до мережі Інтернет розрахунок абонплати проводиться з дня підключення (надання) до кінця місяця, згідно з обраним Кінцевим користувачем/Абонентом Тарифним планом (Пакетом).
6.5. Якщо станом на 1 (перше число) місяця Кінцевим користувачем/Абонентом не було здійснено попередню оплату за Послуги та не було ініційовано розірвання Договору в порядку п. 5.1.6., Постачальником послуг (в залежності від обраного Кінцевим користувачем/Абонентом Тарифного плану (Пакету) може бути нарахована заборгованість з оплати щомісячної фіксованої абонентної плати (за підтримку функціонування БЗ);
6.6. У разі відмови Кінцевого користувача/Абонента від Послуг після проведення Постачальником послуг робіт з організації БЗ та підключення/налаштування обладнання Кінцевого користувача/Абонента, плата за проведення Постачальником послуг таких робіт Кінцевому користувачу/Абоненту не повертається.
6.7. Якщо станом на 01 число наступного місяця кошти на рахунку Кінцевого користувача/Абонента відсутні, Послуги йому не надаються та автоматично поновлюються після поповнення рахунку протягом календарного місяця.
6.8. Оплата замовлених Додаткових послуг, робіт виконаних в приміщенні Кінцевого користувача/Абонента, здійснюється Кінцевим користувачем/Абонентом протягом 7 робочих днів з моменту отримання рахунку, згідно з Прейскурантом.
6.9. Облік спожитих Кінцевим користувачем/Абонентом Послуг та відстеження своєчасності внесення ним платежів здійснюється із застосуванням автоматизованих систем.
7. Відповідальність Сторін
7.1. Сторони за невиконання або неналежне виконання умов Договору, Правил несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України з урахуванням вимог, встановлених Договором.
7.2. Постачальник послуг не несе відповідальності за:
7.2.1. будь-які пошкодження помешкання Кінцевого користувача/Абонента (включаючи мережі телефону, телебачення, радіо, тепло-, водо- та електропостачання) під час організації БЗ у разі зміни схеми прокладання фізичної кабельної лінії за письмовою заявою Кінцевого користувача/Абонента, а також за пов’язані з цим збитки, завдані Кінцевому користувачу/Абоненту та третім особам;
7.2.2. зміст та якість отриманої, розміщеної Кінцевим користувачем/Абонентом в мережі Internet інформації, за її подальше використання та зберігання Кінцевим користувачем/Абонентом;
7.2.3. будь-які збитки та (або) шкоду, які були завдані Кінцевим користувачем/Абонентом третім особам з допомогою використання Послуг, та за будь-які збитки та (або) шкоду, пов’язані з використанням Кінцевим користувачем/Абонентом Послуг за Договором;
7.2.4. будь-які збитки та (або) шкоду, які були завдані Кінцевому користувачу/Абоненту в результаті користування Послугами, в тому числі, за пошкодження або втрату обладнання Кінцевого користувача/Абонента, даних в результаті затримок, неотримання, помилкової адресації, переривання Послуг, які були викликані помилками, недбалістю або недоглядом Кінцевого користувача/Абонента, а також підключення додаткових пристроїв до мережі або порушення сторонніми особами цілісності абонентської ділянки мережі Кінцевого користувача/Абонента, за будь-які збитки та (або) шкоду, які були завдані обладнанню Кінцевого користувача/Абонента внаслідок недотримання ним рекомендацій Постачальника послуг щодо його експлуатації при отриманні Послуг та вчинення Кінцевим користувачем/Абонентом інших дій, що призвели до пошкодження (втрати) обладнання.
7.2.5. дії третіх осіб, які потягли за собою несанкціонований доступ до мережевих реквізитів Кінцевого користувача/Абонента внаслідок їх втрати останнім;
7.2.6. погіршення якості Послуг, перебої в роботі, які виникли прямо або опосередковано з причин, що знаходяться поза межами контролю та впливу Постачальника послуг, зокрема, Постачальник послуг не несе відповідальності за погіршення якості послуг, яке сталося внаслідок підключення Кінцевим користувачем/Абонентом без погодження з Постачальником послуг додаткових пристроїв;
7.2.7. якість функціонування окремих сегментів і вузлів мережі Internet.
7.3. Постачальник електронних комунікаційних послуг несе перед Кінцевим користувачем за ненадання або неналежне надання електронних комунікаційних послуг майнову відповідальність в межах розмірів, встановленихЗаконом України «Про електронні комунікації», що визначаються від вартості Послуг, що надаються Постачальником послуг.
7.4. Постачальник електронних комунікаційних послуг докладає всіх зусиль для забезпечення належного функціонування свого устаткування, але не може давати абсолютну гарантію безперебійності і безпомилковості його роботи
7.5. Кінцевий користувач/Абонент відповідає за:
7.5.1. понесені ним збитки та збитки майну третіх осіб, якщо вони були спричинені ушкодженнями мереж телефону, телебачення, радіо, тепло-, водо- та електропостачання під час побудови Постачальником послуг БЗ у приміщенні Кінцевого користувача/Абонента внаслідок зміни останнім (за письмовою заявою) схеми прокладання фізичної кабельної лінії зв’язку;
7.5.2. схоронність мережевих реквізитів та за будь-які збитки, що виникли у зв’язку з їх втратою;
7.5.3. пошкодження або втрату даних в результаті затримок, неотримання, помилкової адресації, переривання Послуг, які були викликані помилками, недбалістю або недоглядом Кінцевого користувача/Абонента, а також підключення додаткових пристроїв до мережі або порушення сторонніми особами цілісності абонентської ділянки мережі Кінцевого користувача/Абонента;
7.5.4. дії третіх осіб, які потягли за собою несанкціонований доступ до мережевих реквізитів Кінцевого користувача/Абонента внаслідок їх втрати останнім;
7.5.5. будь-які збитки та (або) шкоду, заподіяну третім особам, якщо це пов’язано з використанням Кінцевим користувачем/Абонентом Послуг за Договором;
7.5.6. забезпечення належної експлуатації обладнання (відповідно до рекомендацій Постачальника послуг) під час настання несприятливих погодних умов;
7.5.7. Порушення вимог Договору та Правил, внаслідок яких було завдано збитків Постачальнику послуг.
8. Форс-мажор
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором, якщо вказане невиконання є наслідком дії обставин непереборної сили та їх наслідків (форс-мажор: пожежа, повінь, землетрус чи інші стихійні лиха, міжнародні санкції, воєнні дії, прийняття уповноваженими державними органами України нормативно-правових актів тощо), які безпосередньо впливають на виконання Договору і виникли після його укладення.
8.2. Сторона, яка не в змозі виконати свої зобов’язання за Договором в результаті дії обставин форс-мажору та їх наслідків, зобов’язана протягом 5-ти календарних днів письмово повідомити іншу Сторону про початок або закінчення дії цих обставин, а також надати документальне підтвердження їх наявності. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про обставини форс-мажору позбавляє відповідну Сторону права посилатися на вказані обставини, як на такі, що звільняють від відповідальності.
8.3. Виникнення обставин форс-мажору в момент прострочення виконання Стороною своїх зобов’язань за Договором позбавляє цю Сторону права посилатись на ці обставини як на підставу, яка звільняє від відповідальності за Договором.
8.4. Підтвердженням дії форс-мажорних обставин є довідка Торгово-промислової палати України або іншого уповноваженого державного органу.
8.5. Якщо дія обставин форс-мажору триває більш двох місяців, то кожна із Сторін має право ініціювати дострокове розірвання дії Договору.
9. Вирішення спорів
9.1. Сторони будуть докладати всіх зусиль, щоб будь-які спори або непорозуміння, які можуть виникнути при виконанні умов Договору або у зв’язку з ним, були врегульовані шляхом переговорів.
9.2. В іншому випадку спір підлягає розгляду відповідним судом у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
9.3. Кінцевий користувач/Абонент не звільняється від платежів по неоплачених рахунках до врегулювання спорів по таких рахунках.
9.4. Кінцевий користувач/Абонент самостійно не переуступає, не передає і в іншій формі не звільняється від будь-якого права та обов’язків за Договором.
9.5. У разі непогашення чи систематичного несвоєчасного погашення заборгованості за надані Послуги Постачальник послуг отримує право надати необхідну інформацію про Кінцевого користувача/Абонента та стан його розрахунків за Договором третім особам — потенційним кредиторам Кінцевого користувача/Абонента. Ця інформація також може бути використана з метою формування реєстру боржників, відкритого для третіх осіб для стягнення боргу у судовому порядку.
10. Розгляд звернень Замовника
10.1. З питань надання Послуг Кінцевий користувач/Абонент може звернутися до Постачальника послуг за поштовою адресою: 2 096, м. Київ, вул. Харківське шосе, 51-А, електронною адресою: homenet-manager@adamant.u або за телефоном (044) 247−44−11. Постачальник послуг проводить прийом Кінцевого користувача/Абонента з питань надання Послуг в центрі обслуговування абонентів, що знаходиться за вищезазначеною поштовою адресою.
10.2. Кінцевий користувач/Абонент має право подавати Постачальнику послуг письмові заяви, скарги, пропозиції (далі — звернення) з питань надання та отримання Послуг, які підлягають реєстрації у встановленому Постачальником послуг порядку.
10.3. Звернення, пов’язані з ненаданням, несвоєчасним або неякісним наданням Послуг, приймаються протягом 1 (одного) місяця з моменту виникнення підстав для звернення. Звернення, пред’явлені після закінчення зазначених строків, Постачальником послуг не розглядаються.
10.4. Розгляд письмових звернень здійснюється у встановлений законодавством строк відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
11. Конфіденційність
11.1. Кожна зі Сторін зобов’язана забезпечити конфіденційність отриманої у зв’язку з Договором інформації і вжити заходів щодо її нерозголошення, крім випадків, передбачених п.9.5 Договору.
12. Інші умови
12.1. Договір укладається строком на один рік та набирає чинності з моменту здійснення Замовником оплати Послуг відповідно до обраного ним Тарифного плану (Пакету).
12.2. Укладений Договір вважається подовженим на такий самий строк і на таких самих умовах, якщо жодна зі сторін не заявить (шляхом надіслання електронного або письмового повідомлення) про його розірвання за 30 днів до закінчення терміну його дії.
12.3. Правила, а також всі додатки, зміни та доповнення до Договору є його невід'ємними частинами і набувають чинності з моменту їх введення в дію.
12.4.Недійсність будь-якої частини Договору не тягне за собою недійсність Договору в цілому.
12.5. У разі неможливості підключення обладнання Кінцевого користувача/Абонента до телекомунікаційної мережі Договір про надання Послуг вважається таким, що не набрав чинності. У такому випадку Кінцевому користувачу/Абоненту повертається внесений ним аванс, шляхом перерахування коштів на реквізити, надані Кінцевим користувачем/Абонентом, протягом 30 календарних днів.
12.6. Договір може бути достроково розірвано за ініціативою однієї із Сторін в порядку та на умовах, визначених п. 5.1.5. та п. 5.2.2. цього Договору.
12.7. Сторони обумовили, що при укладенні цього Договору на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (надалі - Закон) Кінцевий користувач/Абонент, як суб'єкт персональних даних, надає свою добровільну та однозначну згоду на вчинення Постачальником послуг, як володільцем бази персональних даних «Абоненти», в тому числі, працівниками Постачальника послуг відповідно до їхніх професійних чи службових, або трудових обов’язків, всіх дій, які відповідно до Закону є обробкою його персональних даних у відповідності до сформульованої мети їх обробки.
Метою обробки персональних даних Кінцевого користувача/Абонента за цим Договором є забезпечення реалізації відносин у сфері електронних комунікацій.
Кінцевий користувач/Абонент надає згоду Постачальнику послуг на передачу (поширення) його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти», розпоряднику, якому надано таке право володільцем за цивільно-правовим договором, виключно із забезпечення зазначеної мети обробки, отримання Послуг та здійснення розрахунків за Послуги.
Доступ до персональних даних Кінцевого користувача/Абонента, що включені до бази персональних даних «Абоненти», третіх осіб дозволяється у випадку та порядку, передбаченому законодавством України. При укладенні цього Договору Кінцевий користувач/Абонент надає право Постачальнику послуг на визначення порядку доступу третіх осіб до його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти».
Кінцевий користувач/Абонент не вимагає надання йому повідомлення про передачу його персональних даних, що включені до бази персональних даних «Абоненти», якщо така передача (поширення) відбувається виключно із забезпечення зазначеної мети обробки, отримання Послуг та здійснення розрахунків за Послуги.
Ця згода надається на весь строк дії Договору.
12.8. Укладенням даного Договору Кінцевий користувач/Абонент підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, визначені статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних» та про мету обробки його персональних даних. Обсяг прав Кінцевого користувача/Абонента, як суб'єкта персональних даних у відповідності з Законом України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.
12.9. Кінцевий користувач/Абонент надає свою згоду на отримання повідомлень на електронну пошту (e-mail) та через служби коротких повідомлень (SMS), що стосуються надання Послуг в межах даного Договору.
12.10. У випадках, не передбачених Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.