Як запланувати послугу «Підтримка порту»?
- Послуга «Підтримка порту» може бути активована на термін до 6 місяців. Протягом цього часу зберігається Ваше підключення до мережі і всі реквізити, але доступ до інтернету буде заблокований і абонентська плата не буде нараховуватись.
- Активувати послугу можна при зверненні до абонентського відділу (телефон, пошта, Телеграм, особисто), або через Особистий кабінет.
При активації з Особистого кабінету:
- На головній сторінці зліва обираємо пункт «ЗАМІНА ТАРИФУ» і переходимо у розділ, в якому обираємо тариф «Port-Support — 1 КБіт/с».
Для активації доступу до мережі інтернет необхідно зателефонувати за номерами гарячої лінії (050/063/068) 2 554 411, (044) 2 474 411, написати на e-mail: hnet@adamant.ua або у месенджер Telegram @Adamant_isp