Loading...

Віртуальний хостинг від компанії Адамант

/Віртуальний хостинг від компанії Адамант, Київ, Україна для корпоративних клієнтів
Віртуальний хостинг від компанії Адамант, Київ, Україна для корпоративних клієнтів 2018-05-15T18:42:36+00:00

Хостинг для корпоративних клієнтів

Прості і зрозумілі тарифи для проектів будь-якого масштабу:

M-Start

450

грн/рік з ПДВ

Портфоліо, малий блог

1000 Мб

місце на диску

5

сайтів на аккаунті

5
СУБД MySQL

20
поштових скриньок

5
входів ftp

необмежений трафік 

L-Site

650

грн/рік з ПДВ

Форум,великий блог 

5 000 Мб

місце на диску

10

сайтів на аккаунті

10
СУБД MySQL

40
поштових скриньок

10
входів ftp

необмежений трафік 

XL-Business

900

грн/рік з ПДВ

Корпоративний сайт

15 000 Мб

місце на диску

30

сайтів на аккаунті

10
СУБД MySQL

необмежена кількість
поштових скриньок

30
входів ftp

необмежений трафік 

Популярний!

XXL-Profi

1050

грн/рік з ПДВ

Великий веб-портал

25 000 Мб

місце на диску

30

сайтів на аккаунті

10
СУБД MySQL

необмежена кількість
поштових скриньок

50
входів ftp

необмежений трафік 

Відповіді на запитання про хостинг

Я замовив хостинг і отримав ІР адресу, але коли заходжу на неї, бачу помилку на сторінці 2018-05-15T18:39:21+00:00

Ми надаємо послугу віртуального хостингу.

Всі сайти, що розміщені на сервері працюють з єдиною IP-адресою. Щоб побачити вміст вашого сайту, необхідно звертатися до нього тільки вказуючи доменне ім’я.

Мені необхідно встановити певне кодування в базі MySQL. Як це зробити? 2017-12-05T11:21:05+00:00

Зайдіть в інтерфейс phpMyAdmin і оберіть вкладку SQL. В вікні введіть команду: “ALTER DATABASE ім’ябази DEFAULT CHARACTER SET ім’я_потрібної_кодової_таблиці“.

Першій у вашому скрипті після з’єднання з базою даних повинна бути команда “SET NAMES ім’я_потрібної_кодової_таблиці“.

Як мені перейти до управління базою phpMyAdmin? 2017-11-26T16:40:43+00:00

Для MySQL v4 PHPMyAdmin доступен за посиланням http://users.adamant.net/phpmyadmin/

Для MySQL v5 посилання на PHPMyAdmin виглядає так: http://<IP_адреса_сервера_хостингу>/phpmyadmin/

Чи можливо перевірити працездатність сайту, не перенаправляючи поки наш домен? 2017-11-26T16:11:24+00:00

Так, можливо. Створіть піддомен, наприклад new.mydomain.ua, який вказує на IP-адресу сервера хостингу і пропишіть його в поле ServerAlias у панелі управління хостингом.

Після цього Ви зможете перевірити працездатність сайту на нашому хостингу, звернувшись до нього за адресою http://new.mydomain.ua.

Зміни, внесені через панель управління, вступають в дію протягом години.

Мені здається, що можливостей хостингу вже не вистачає для проекту 2018-05-15T18:39:29+00:00

Рекомендуємо скористатися послугами “Хмарний VPS” або “Colocation” – розмістити ваш власний сервер у нашому датацентрі.
Ми допоможемо зробити перехід до нової платформи максимально комфортним.

Яким чином можливо протестувати сайт на Вашому хостингу до того, як будуть виконані зміни в DNS, щоб не переривати роботу сайту на старому хостингу? 2017-12-04T23:56:33+00:00

На комп’ютері, звідки буде тестуватися сайт на нашому хостингу, потрібно зробити певні налаштування, щоб домен вказував на ip-адресу нашого хостинг-сервера (212.26.128.7, 212.26.128.164 або 212.26.128.9 у залежності від тарифного плану).

Це можна зробити

  • шляхом внесення стрічки

212.26.128.xxx    yourdomain.com.ua

в файл %windir%system32\drivers\etc\hosts (де ххх потрібно замінити на реальну ip адресу сервера)

  • або налаштувати власний DNS-сервер, щоб він при звертанні до адреси вашого сайту вказував на сервер нашого хостингу.
Я переношу сайт з іншого хостингу до вас, файли я скопіював, як бути з MySQL-базою? 2017-11-26T15:58:53+00:00

Вам необхідно зробити дамп бази засобами попереднього хостера, потім імпортувати отриманий sql-файл через інтерфейс PHPMyAdmin.

Не можу видалити з сервера хостингу створені раніше директорії, хоча з правами доступу все нормально 2017-12-12T18:37:34+00:00

Перевірте, чи дійсно порожні ці директорії, тому що деякі ftp-клієнти не дозволяють видаляти непусті директорії. Найчастіше в таких директоріяз знаходяться приховані файли (їхнє ім’я починається з крапки), такі як .htaccess, що не показують деякі ftp-клієнти. У таких випадках рекомендуємо використовувати ftp менеджер FileZilla.

Чому я не бачу деякі файли, хоча точно впевнений, що на сервері вони є? 2017-12-12T18:28:48+00:00

Деякі ftp-клієнти не показують приховані файли (ім’я яких починається з крапки), тому потрібно або включити можливість їх відображення в налаштуваннях ftp-клієнта, або використовувати таке програмне забезпечення, яке за замовчуванням показує приховані файли, наприклад файловий менеджер FileZilla.

Чи робите Ви бекапи мого сайту, якщо так, то з якою періодичністю? 2018-05-15T18:39:37+00:00

Резервне копіювання виконується щоденно (1-й день – файли, 2-й день – бази). Резервні копії зберігаються 62 дні.

Які права доступу потрібно встановлювати на файли/теки при завантаженні на сервер хостингу? 2017-12-13T11:48:49+00:00

Стандартні права на теки – 750, на файли – 640 (включаючи php-скрипти).

Я не можу під’єднатися до вашого ftp-сервера, що робити? 2018-05-16T15:41:22+00:00

Наприклад, мова йде про сайт somesite.com.ua. Перш за все, переконайтесь:

  1. що правильно вказано логін і пароль (реєстр букв має значення);
  2. Ви маєте безпосередній вихід в Інтернет (тобто без проксі-серверів і т.п.), для уточнення цього моменту Ви можете звернутися до вашого системного адміністратора.

За виконання обох умов спробуйте включити пасивний режим в ftp-клієнті або скористатися іншим ftp-клієнтом.

Якщо дані рекомендації не допоможуть, наведіть у тікеті через кабінет клієнта додаткову інформацію про проблему:

  1. вашу ip-адресу (можна дізнатися на сайті https://2ip.ua/)
  2. дослівне повідомлення про помилку, яке видає Ваш ftp-клієнт при з’єднанні з сервером
  3. результат виконання команди ping somesite.com.ua
  4. логін і пароль, що використовуються для підключення до сервера.
Норми користування мережею Інтернет 2018-05-15T18:39:45+00:00

Мережа Інтернет є глобальним об’єднанням компьютерннх мереж і інформаціонннх ресурсів, що належать безлічі разлічннх людей і організацій. Це об’єднання децентралізоване, і єдиної загальнообов’язкової збірки правил (законів) користування мережею Інтернет не встановлено. Проте, існують загальноприйняті норми роботи у мережі Інтернет, спрямовані на те, щоб діяльність кожного користувача мережі не заважала роботі інших користувачів. Фундаментальне положення цих норм: правила використання будь-якими ресурсами у мережі Інтернет визначають власники цих ресурсів, і лише вони (тут і далі словом “ресурс” позначається будь-яка сукупність програмних і апаратних засобів, що становлять у тому або іншому значенні єдине ціле; ресурсом мережі Інтернет можуть вважатися, наприклад, поштова скринька, персональний комп’ютер, віртуальний або фізичний сервер, локальна обчислювальна мережа, канал зв’язку і т.п.).
Цей документ є одним з можливих формальних описів загальноприйнятих норм мережевої взаємодії, що вважаються в більшості мереж (як входять до мережі Інтернет, так і доступних з мережі Інтернет тим або іншим опосередкованим чином) обов’язковими для виконання усіма користувачами. Такі самі або аналогічні норми застосовуються щодо всіх доступних мережевих ресурсів, коли заздалегідь невідомі правила, встановлені власниками цих ресурсів самостійно.

Як показує практика, більшість користувачів мережі Інтернет чекає від інших користувачів виконання загальноприйнятих мережевих норм, тому що їх порушення тягне за собою серйозні наслідки для Мережі, як технічні, так і обумовлені селовеческім фактором. При створенні документа не ставилося за мету формулювання універсальних правил роботи в Мережі, дублювати положення законодавства тих або інших держав і т.п. Документ охоплює виключно внутрішні мережеві нормативи, що склалися в міжнародному мережевому співтоваристві як принцип самозбереження мережі Інтернет.

Автори документа сподіваються, що дана формалізація загальноприйнятих норм буде корисною як адміністратором мереж при розробці правил доступу для користувачів, так і кінцевим користувачам Мережі для уникнення конфліктних ситуацій в повсякденній роботі. Крім того, даний документ допоможе оперделить, якої поведінки слід чекати користувачеві від інших учасників мережевої взаємодії і в яких випадках можна вважати себе потерпілим від неприпустимих дій.

  1. Обмеження на інформаційний шум (спам)

Розвиток Мережі призвів до того, що однією з основних проблем користувачів став надлишок інформації. Тому мережеве співтовариство виробило спеціальні правила, спрямовані на захист користувачів від  інформації яка їм не потрібна чи не сформована у результаті відповіді на запит (спаму). Зокрема, є неприпустимими:

1.1 Масова розсилка повідомлень за допомогою електронної пошти та інших засобів персонального обміну інформацією (включаючи служби негайної доставки повідомлень, такі як SMS, IRC і т.п.), інакше як за явно і недвозначно вираженою ініціативою одержувач. Відкрита публікація адреси електронної пошти або іншої системи персонального обміну інформацією не може служити підставою для залучення адреси до будь-якого списку масової розсилки повідомлень. Залучення адреси, одержаної будь-яким шляхом (через веб-форму, через підписного робота і т.п.), до списку адрес, за яким проводиться будь-яка розсилка, допускається тільки за умови наявності належної технічної процедури підтвердження підписки, яка гарантує, що адреса не потрапить в список інакше, як з волі власника адреси. Процедура підтвердження підписки повинна виключати можливість включення адреси до списку адресатів будь-якої розсилки (одноразової або регулярної) за ініціативою третіх осіб (тобто осіб, які не є власниками даної адреси). Обов’язкова наявність можливості для будь-якого підписчика негайно залишити список розсилки без будь-яких ускладнень за наявності у нього такого бажання. При цьому наявність можливості залишити список сама по собі не може бути підставою для внесення адрес до списку не за бажанням власників адрес.

1.2 Відправлення електронних листів та інших повідомлень, що містять вкладені файли та / або мають значний обсяг, без заздалегідь отриманого дозволу адресата.

1.3 Розсилка (інакше як за прямою ініціативою одержувача):

  • електронних листів та інших повідомлень (зокрема одноразових) рекламного, комерційного або агітаційного характеру;
  • листів і повідомлень, що містять грубі і образливі вирази і пропозиції;
  • розсилка повідомлень, що містять прохання переслати дане повідомлення іншим доступним користувачам (chain letters);
  • використання безособових ( “рольових”) адрес інакше, як за їх прямим призначенням, встановленим власником адреси та / або стандартами.

1.4 Розміщення в будь-якій електронній конференції повідомлень, які не відповідають тематиці даної конференції (off-topic). Тут і далі під конференцією розуміються телеконференції (групи новин) Usenet та інші конференції, форуми та списки розсилки.

1.5 Розміщення в будь-якій конференції повідомлень рекламного, комерційного або агітаційного характеру, крім випадків, коли такі повідомлення явно дозволені правилами даної конференції або їхнє розміщення було попередньо узгоджено з власниками чи адміністраторами даної конференції.

1.6 Розміщення в будь-якій конференції статті, що містить вкладені файли, окрім випадків, коли вкладення явно дозволені правилами даної конференції або таке розміщення було попередньо узгоджене з власниками чи адміністраторами конференції.

1.7 Розсилка інформації одержувачам, раніше в явному вигляді висловили небажання одержувати цю інформацію, інформацію даної категорії або інформацію від цього відправника.

1.8 Використання власних або наданих інформаційних ресурсів (поштових скриньок, адрес електронної пошти, сторінок WWW і т.д.) як контактних координат при здійсненні кожної дії, яку зазначено вище, незалежно від того, з якої точки Мережі були вчинені ці дії.

1.9 Здійснення діяльності з технічного забезпечення розсилки спаму (spam support service), а саме:

  • цілеспрямоване сканування вмісту інформаційних ресурсів з метою отримання адрес електронної пошти та інших служб доставки повідомлень;
  • поширення програмного забезпечення для розсилки спаму;
  • створення, верифікація, підтримка або розповсюдження баз даних адрес електронної пошти або інших служб доставки повідомлень (за винятком випадку, коли власники всіх адрес, що включені у таку базу даних, в явному вигляді висловили свою згоду на внесення адрес у цю конкретну базу даних; відкрита публікація адреси такою згодою вважатися не може).
  1. Заборона несанкціонованого доступу і мережевих атак

Не допускається здійснення спроб несанкціонованого доступу до ресурсів Мережі, проведення мережевих атак і мережевого зламу і участь в них, за винятком випадків, коли атака на мережевий ресурс проводиться з явного дозволу власника або адміністратора цього ресурсу. У тому числі заборонено:

2.1 Дії, спрямовані на порушення нормального функціонування елементів Мережі (комп’ютерів, іншого обладнання або програмного забезпечення), що не належать користувачу.

2.2 Дії, спрямовані на отримання несанкціонованого доступу до ресурсу Мережі (комп’ютера, іншого обладнання або інформаційного ресурсу), подальше використання такого доступу, а також знищення або модифікація програмного забезпечення або даних, що не належать користувачу, без узгодження з власниками цього програмного забезпечення або даних або адміністраторами даного інформаційного ресурсу. Під несанкціонованим доступом розуміється будь-який доступ способом, відмінним від передбачався власником.

2.3 Передача комп’ютерам або обладнанню Мережі безглуздої або непотрібної інформації, що створює паразитне навантаження на ці комп’ютери або обладнання, а також проміжні ділянки мережі, в обсягах, що перевищують мінімально необхідні для перевірки зв’язності мереж і доступності окремих її елементів.

2.4 Цілеспрямовані дії зі сканування вузлів мереж з метою виявлення внутрішньої структури мереж, списків відкритих портів і т.п., інакше як в межах, мінімально необхідних для проведення штатних технічних заходів, що не ставлять за мету порушення пунктів 2.1 і 2.2 цього документа.

2.5 Передача комп’ютерам або обладнанню Мережі інформації, що порушує їх нормальне функціонування, що призводить до збоїв, відмови в обслуговуванні.

  1. Дотримання правил, встановлених власниками ресурсів

Власник будь-якого інформаційного або технічного ресурсу Мережі може встановити для цього ресурсу власні правила його використання. Правила використання ресурсів або посилання на них публікуються власниками або адміністраторами цих ресурсів в точці підключення до таких ресурсів і є обов’язковими до виконання всіма користувачами цих ресурсів. Правила повинні бути легко доступними, написаними з урахуванням різного рівня підготовки користувачів. Правила використання ресурсу, встановлені власником, не повинні порушувати права власників інших ресурсів або приводити до зловживань відносно інших ресурсів. Користувач зобов’язаний дотримуватися правил використання ресурсу або негайно відмовитися від його використання. У разі, якщо правила, що встановлені власником ресурсу, суперечать тим або іншим пунктам цього документа, щодо цього ресурсу застосовуються правила, встановлені власником, якщо це не спричиняє порушення щодо інших ресурсів. У разі, якщо власником групи ресурсів явно встановлені правила тільки для частини ресурсів, для інших застосовуються правила, сформульовані в даному документі.

  1. Неприпустимість фальсифікації

Значна частина ресурсів Мережі не вимагає ідентифікації користувача і допускає анонімне використання. Однак іноді від користувача вимагають надати інформацію, що ідентифікує його особисто і засоби доступу до Мережі, який він використовує.  У такому випадку користувач не зобов’яаний:

  • використовувати ідентифікаційні дані (імена, адреси, телефони і т.п.) третіх осіб, крім випадків, коли ці особи уповноважили користувача на таке використання;
  • фальсифікувати свою IP-адресу, а також адреси, використовувані в інших мережевих протоколах, при передачі даних в Мережу;
  • використовувати неіснуючі зворотні адреси при відправці електронних листів та інших повідомлень;
  • недбало ставитися до конфіденційності власних ідентифікаційних реквізитів (зокрема, паролів та інших кодів авторизованого доступу), що може призвести до використання тих або інших ресурсів третіми особами від імені даного користувача (із приховуванням, таким чином, справжнього джерела дій).
  1. Налаштування власних ресурсів

При роботі в мережі Інтернет користувач стає її повноправним учасником, що створює потенційну можливість для використання мережевих ресурсів, що належать користувачу, третіми особами. У зв’язку з цим користувач повинен вжити належних заходів із такого налаштування своїх ресурсів, яка перешкоджала б недобросовісному використанню цих ресурсів третіми особами, а при виявленні випадків такого використання вживати оперативних заходів щодо їх припинення. Прикладами потенційно проблемної настройки мережевих ресурсів є:

5.1 Відкриті ретранслятори електронної пошти (open SMTP-relays).

5.2 Загальнодоступні для неавторизованої публікації сервери новин (конференцій, груп).

5.3 Засоби, що дозволяють третім особам неавторизовано приховати джерело з’єднання (відкриті проксі-сервери і т.п.).

5.4 Загальнодоступні широкомовні адреси локальних мереж, що дозволяють проводити з їх допомогою атаки типу smurf.

5.5 Електронні списки розсилки з недостатньою надійністю механізму підтвердження передплати або без можливості її скасування.

5.6 WWW-сайти та інші подібні ресурси, що здійснюють відправку кореспонденції третім особам за анонімним або недостатньо аутентифікованим запитом.

Відповіді на запитання про поштовий сервіс

Інструкція з налаштування Microsoft Outlook Express 2017-11-26T13:24:46+00:00

1. Запуск програми

Запустіть програму Outlook Express через головне меню Windows: Усі програми – Outlook Express Відкриється головне вікно програми, у якому відображено локальні теки (вхідні, вихідні, відправлені та видалені повідомлення).

2. Створення нового облікового запису

Перейдіть до пункта меню “Сервіс – Облікові записи…” (Tools-Accounts…).

У вкладці “Пошта” (Mail)  (вона відкрита за замовчанням) відображено вже створені облікові записи. Натисніть кнопку “Додати” – “Пошта” (Add-Mail).

У поле “Ім`я, що відображене” (Display Name), введіть будь-яке потрібне вам ім’я або назву вашої компанії. Це ім’я відображатиметься для отримувачів ваших листів у полі “Від:”

Натисніть кнопку “Далі” (Next)

Потім введіть адресу e-mail (адресу скриньки, чук ви створили у своємоу особоистому кабінеті) і натисніть кнопку “Далі” (Next).

3. Налаштування облікового запису

Введіть у наступному вікні адресу серверів електронної пошти:

  • Зі списку  “Сервер вхідних повідомлень” (My incoming mail server is a), що випадає,  оберіть РОР3.
  • У поле “Сервер вхідних повідомлень” (Incoming mail server (POP3, IMAP или HTTP) введіть адресу серверу РОР3,  у вигляді д как mail.ваш_домен або адресу серверу, на якому ви створили поштову скриньку, наприклад da1.adamant.ua.
  • У поле Сервер вихідних повідомлень (Outgoing mail server(SMTP)) введіть адресу SMTP серверу Вашого провайдера Інтернет (компанії, що надає вам послуги доступу до Інтернет) або, якщо ваш провайдер не блокує 25-й порт (порт smtp): smtp.ваш_домен або адресу поштового серверу Адамант, на якому ви створили поштову скриньку: da1.adamant.ua

Перевірте, чи правильно ви  введли всі дані і натисніть кнопку  “Далі” (Next).

У наступному вікні дані облікового запису:

  • у поле “Обліковий запис” (Account name) введіть login, який ви вказали під час створення скриньки у вигляді  user@domain.com,.ua де user— ім’я скриньки, а замість domain.com.ua введіть свій домен.
  • У поле Пароль (Password)– ваш password, який ви вказали під час створення скриньки. Пароль треба вводити з урахуванням регістру літер (великих чи маленьких).

Порахуйте кількість точок у полі “Пароль” і порівняйте його з кількістю символів у вашому паролі. Якщо кількість однакова – поставте галочку “Запам’ятати пароль” (Remmember Password) і натисніть кнопку “Далі” (Next), а потім – кнопук “Готово” (Finish).

Далі увійдіть до пункту меню “Сервіс->Облікови записи”, оберіть ваш обліковий запис і натисніть на кнопку “Параметри”. На закладинці “Сервери” поставте галочку біля пункту “Переівірка  автентичності користувача”.

 

4. Перевірка функціонування пошти

Щоб упевнитися, що пошта працює правильно, відправте повідомлення собі. Для цього у панелі інструментів оберіть кнопку “Створити” (Create a new message). З’явиться вікно, у якому у поле “Кому” (To:) введіть свою адресу електронної пошти, у поле “Тема” (Subject) – якусь назву, а у велике текстове вікно – будь-який текст, після чого натисніть кнопку “Відправити” (Send) на панелі інтструментів у цьому вікні.

У головному вікні програми натисніть “Доставити пошту”. Зайдіть в папку “Вхідні” (Inbox), де має бути нове повідомлення (не обов’язково одне, їх може бути кілька). Якщо ви отримали власне повідомлення, яке створили вище- пошта працює!

 

Інструкція з налаштування TheBat 2017-11-26T11:33:23+00:00

1. Запуск програми

Запустіть програму TheBat

2. Створення нової поштової скриньки

Перейдіть до пункта меню “Скринька – Нова поштова скринька” (The Bat! Account – New).

У поле “Назва скриньки” (Name) введіть будь-яку прийнятну навву і натисніть кнопку “Далі” (Next).

У наступному вікні введіть реєстраційні дані:

  • У поле Ім’я та прізвище (Your Full Name) вже буде вписано назву поштової скриньки, що ви встановлили у попередньому вікні. Можете його змінити.
  • У поле Адреса e-mail (e-mail address) введіть адресу вашої електронної пошти (вона вказана у листі з параметрами доступу до пошти, який ви отримали після реєстрації).
  • Поле Організація(Organisation) не є обов’язковим, але візьміть до уваги, що дані, які ви у нього ввели, використовуватимуться у ваших листах як дані про відправника.

Натисніть кнопку “Далі” (Next)

3. Налаштування поштової скриньки

Відмітьте протокол, що буде використано для