Підключайте домашній інтернет та телебачення в одному пакеті
- 26.04.2022, 11:01
- 15961
Регламент тарифів «Інтернет + Телебачення»
1. Цільова група споживачів:
- Потенційні клієнти (нові абоненти), які звернулися в період з 1 травня 2022 року по 31 грудня 2022 року з метою підключення до мережі Інтернет та абоненти, які без заборгованості розірвали договір на надання послуг більше 3-х місяців тому та не підпадають під Винятки, відповідно до Розділу 3 цього Регламенту в багатоповерхових будинках.
- Існуючі абоненти, які звернулися в період з 1 травня 2022 року по 31 грудня 2022 року з метою переходу на інший тарифний план в багатоповерхових будинках.
2. Суть тарифів та умови користування:
- Для того, щоб скористатися послугою «Інтернет + Телебачення» необхідно замовити тарифний план на сайті www.аdamant.ua або звернутись в абонентський відділ за адресою: вул. Харківське шосе, 51-А, зателефонувати на телефони гарячої лінії (050/063/068)2554411, (044)2474411, написати на e-mail: hnet@adamant.ua або у месенджери Viber, Telegram на номер (050)2554411.
- Для того, щоб скористатися тарифним планом необхідно внести абонплату з дня підключення (перерахунок здійснюється за дні користування послугою до кінця місяця).
- Строк дії тарифів: до 31 грудня 2022 року.
- Для абонентів, що вказані у Розділі 1, запровадити діючі тарифні плани:
Назва тарифного плану |
Швидкість, Мбіт/сек |
Кількість телеканалів, від |
Вартість тарифного плану, грн/міс |
---|---|---|---|
Mega Start | до 100 | 132 | 265 |
Mega Oll | до 100 | 180 | 275 |
Mega Oll + football | до 100 | 186 | 295 |
Giga Start | до 1000 | 132 | 365 |
Giga Oll | до 1000 | 180 | 375 |
Giga Oll + football | до 1000 | 186 | 395 |
- За користування послугою «Інтернет + Телебачення» необхідно сплачувати щомісячно по передоплаті до 1-го числа місяця одним платежем.
- При первинній активації послуги «Інтернет + Телебачення» здійснюється перерахунок згідно вибраного тарифного плану з дня підключення (надання послуги) до останнього числа місяця.
- Для роботи послуги на рахунку абонента повинно бути достатньо коштів для оплати доступу згідно вибраного тарифного плану. У випадку несплати доступ до послуги «Інтернет + Телебачення» буде заблоковано.
- У випадку відмови від послуги «Інтернет + Телебачення» абонент повинен повідомити компанію мінімум за 10 днів до 1-го числа місяця, в якому планує відключення, будь-яким зручним способом: через особистий кабінет або звернувшись в абонентський відділ, зателефонувати на телефони гарячої лінії (050/063/068)2554411, (044)2474411, написати на e-mail: hnet@adamant.ua або у месенджери Viber, Telegram на номер (050)2554411.
-
Компанія залишає за собою право змінювати термін дії та умови тарифних планів в односторонньому порядку.
3. Винятки:
- Умови користування послугою «Інтернет + Телебачення» не розповсюджуються на потенційних користувачів, які на момент звернення в центр обслуговування абонентів до цього були абонентами та мають заборгованість перед Компанією за надані раніше послуги до моменту погашення даної заборгованості.
- Дані тарифні плани не поширюється на абонентів, які проживають в приватному секторі.
- Підключення відбувається при наданні доступу до стояків зі слабим струмом, які можуть знаходитись за тамбурними дверима.
- Щоб обрати та замовити тариф тисніть на кнопку