Нам 31 рік!

Стабільні та якісні інтернет-послуги для кожного!

Домашні мережі
  • Пн.-Пт.:
    09:00-19:00
    Сб.:
    10:00-18:00
    Нд.:
    вихідний
Технічна підтримка
  • Цілодобово 24/7/365
Блог

Як налаштувати пошту після купівлі домену?

  • 14.04.2023, 07:24
  • 5419
Купівля доменного імені - це важливий крок для тих, хто хоче створити професійну присутність в Інтернеті. Налаштування електронної пошти після купівлі домену є важливим завданням для будь-якого бізнесу або приватних осіб, які хочуть забезпечити професійну роботу в Інтернеті. Ми розповімо вам про те, як налаштувати електронну пошту для вашого домену.
Як налаштувати пошту після купівлі домену?

Крок 1. Виберіть потрібний домен та перейдіть до розділу «Керування доменом».

Крок 2. На сторінці, що відкриється, у розділі «Дії» оберіть «Керування DNS».

Крок 3. За допомогою кнопки «Додати запис» оберіть тип запису «MX».

Крок 4. Внесіть наступну інформацію:

  • домен
  • MX
  • TTL
  • пріоритет
  • доменне ім'я поштового серверу

Отже, налаштування електронної пошти після купівлі домену вимагає виконання кількох простих кроків. Ви дуже легко зможете створити професійну адресу електронної пошти, яка відображатиме ваш бренд і допоможе вам ефективно спілкуватися з клієнтами.