Нам 31 рік!

Стабільні та якісні інтернет-послуги для кожного!

Домашні мережі
  • Пн.-Пт.:
    09:00-19:00
    Сб.:
    10:00-18:00
    Нд.:
    вихідний
Технічна підтримка
  • Цілодобово 24/7/365

Як запланувати послугу «Підтримка порту»?

Як запланувати послугу «Підтримка порту»?

  • Послуга «Підтримка порту» може бути активована на термін до 6 місяців. Протягом цього часу зберігається Ваше підключення до мережі і всі реквізити, але доступ до інтернету буде заблокований і абонентська плата не буде нараховуватись.
  • Активувати послугу можна при зверненні до абонентського відділу (телефон, пошта, Телеграм, особисто), або через Особистий кабінет.

При активації з Особистого кабінету:

  • На головній сторінці зліва обираємо пункт «ЗАМІНА ТАРИФУ» і переходимо у розділ, в якому обираємо тариф «Port-Support — 1 КБіт/с».

Для активації доступу до мережі інтернет необхідно зателефонувати за номерами гарячої лінії (050/063/068) 2 554 411, (044) 2 474 411, написати на e-mail: hnet@adamant.ua або у месенджер Telegram @Adamant_isp