Loading...

Кар'єра у компанії Адамант

Главная страница » Кар’єра у компанії Адамант, Київ, Україна
Кар’єра у компанії Адамант, Київ, Україна2021-04-29T12:57:48+03:00

Працювати в компанії Адамант надійно і престижно

Компанія «Адамант» є однією з перших Інтернет-компаній та вже 29 років відома
на телекомунікаційному ринку України.
Технічна база Адамант може забезпечити реалізацію будь-яких проектів в
області телекомунікацій – як програмних, так і технічних, реалізувати комплексний підхід у наданні послуг.

Список відкритих вакансій:

Спеціалісти

Фахівець з мультимедійних послуг2021-04-19T11:35:27+03:00

Ваші обов’язки:

  • підтримка серверів WEB-конференцій на open source платформі BigBlueButton
  • підтримка користувачів WEB-конференцій
  • проведення онлайн-трансляцій та WEB-конференцій на локаціях клієнтів
  • організація трансляцій на власний сервер та стрімінгові сервіси

Основні вимоги до кандидатів:

  • вища освіта
  • знання Linux, мереж, web-server, API, FreeSWITCH
  • знання протоколів SIP, webrtc,hls,rtmp
  • досвід адміністрування WEB-конференцій
  • досвід проведення онлайн-трансляцій та WEB-конференцій
  • вільне володіння українською мовою (бажано також російською), знання англійської мови буде перевагою
  • відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, уміння працювати у команді, бажання розвиватися та отримувати нові знання, ініціативність.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та соціальнігарантії згідно КЗпП України;
  • графік роботи: 5/2, Пн-Пт. з 9:00 до 18:00

    Ми пропонуємо:

  • конкурентну та своєчасну заробітну плату на картку, ставка + премія, рівень заробітної плати визначається за результатами співбесіди;
  • можливість професійного та кар’єрного зростання;
  • власний спортивний зал;
  • їдальню для співробітників компанії;
  • службовий доступ до інтернету (при умові проживання в зоні покриття компанії).

Якщо ви готові стати частиною нашої команди, чекаємо Ваше резюме!

Фахівець інфокомунікацій (мережевий адміністратор)2021-04-12T15:25:59+03:00

Ваші обов’язки:

  • технічна підтримка і консультація користувачів
  • діагностика причин несправності в користувачів інтернет послуг
  • взаємодія з технічною службою по локалізації і усуненню проблем з мережею/аварійних ситуацій
  • налаштування обладнання L2 (свічів) і L3 (роутерів) 
  • участь в підтримці працездатності IT інфраструктури офісу

Основні вимоги до кандидатів:  

  •  повна вища освіта (бажано в сфері телекомунікацій) 
  •  досвід роботи: від 2 років на аналогічній, або схожій посаді
  •  знання стеку TCP/IP, моделі OSI 
  •  досвід роботи з командною строкою Linux /bin/bash і Windows cmd 
  •  знання апаратної частини ПК 
  •  практичний досвід роботи з обладнанням L2 рівня (свічі) та L3 рівня (маршрутизатори) 
  •  розуміння принципів роботи Vlan, VPN, NAT, DHCP 
  •  знання основ роботи статичної та динамічної маршрутизації 
  •  знання принципів роботи системи DNS 
  •  вміння діагностувати причини несправності / непрацездатності мережі 
  •  розуміння принципів роботи пошти SMTP / POP3 / IMAP 
  •  вільне володіння українською мовою (бажано також російською),  базовий рівень знання технічної англійської мови 
  • відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, уміння працювати у команді, бажання розвиватися та отримувати нові знання, ініціативність.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та соціальнігарантії згідно КЗпП України;
  • графік роботи: 5/2, Пн-Пт. з 9:00 до 18:00
    Ми пропонуємо:
  • конкурентну та своєчасну заробітну плату на картку, ставка + премія, рівень заробітної плати визначається за результатами співбесіди;
  • можливість професійного та кар’єрного зростання;
  • власний спортивний зал;
  • їдальню для співробітників компанії; 
  • службовий доступ до інтернету (при умові проживання в зоні покриття компанії).

Якщо ви готові стати частиною нашої команди, чекаємо Ваше резюме!

Черговий фахівець інфокомунікацій (черговий системний адміністратор)2021-04-05T14:16:47+03:00

Ваші обов’язки:

  • моніторинг телекомунікаційної мережі та сервісів;
  • первинна діагностика виявлених несправностей;
  • консультування абонентів по послугам компанії (послуги інтернет «виділені лінії», домени, пошта, хостинг, колокейшн, VPS, dedicated).

Основні вимоги до кандидатів:

  • вища освіта (бажано в сфері телекомунікацій);
  • досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою;
  • навички роботи з UNIX like OС (CLI режим);
  • базові знання моделі ОSІ;
  • знання протоколів стеку ТСР/ІР;
  • розуміння принципів роботи і схеми систем DNS;
  • розуміння принціпів роботи WEB серверів (розуміння протоколу HTTP);
  • вільне володіння українською мовою (бажано також російською), базовий рівень знання технічної англійської мови;
  • відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, уміння працювати у команді, бажання розвиватися та отримувати нові знання, ініціативність.

    Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;
  • графік роботи: доба через три;

    Ми пропонуємо:

  • конкурентну та своєчасну заробітну плату на картку, ставка + премія (зп. від 12000,00 грн., рівень заробітної плати визначається за результатами співбесіди);
  • можливість професійного та кар’єрного зростання;
  • власний спортивний зал;
  • їдальню для співробітників компанії;
  • службовий доступ до інтернету (при умові проживання в зоні покриття компанії).

Якщо ви готові стати частиною нашої команди, чекаємо Ваше резюме!

Фахівець з обслуговування абонентів2021-04-05T14:22:42+03:00

Ваші обов’язки:

  • прийом вхідних дзвінків, обслуговування та консультації абонентів та потенційних клієнтів компанії стосовно послуг компанії, оформлення заявок на підключення;
  • робота з листами та зверненнями абонентів;
  • переоформлення договорів, врегулювання спірних питань;
  • виставлення рахунків та контроль їх оплати;
  • консультування абонентів в офісі компанії.

    Основні вимоги до кандидатів:

  • вища/базова вища освіта;
  • досвідчений користувач ПК (офісні програми) і Інтернет;
  • вільне володіння українською мовою (бажано також російською, англійською);
  • готовність швидко навчатися;
  • відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, уважність та ввічливість у спілкуванні, уміння працювати у команді, ініціативність.

    Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;
  • змінний графік роботи: 5/2, Пн-Пт. з 9:00 до 18:00 та з 10:00 до 19:00, Сб. з 10:00 до 18:00 (1 або 2 зміни в місяць з наданням вихідного дня в інший робочий день).

    Ми пропонуємо:

  • конкурентну та своєчасну заробітну плату на картку, ставка + премія (зп від 11000,00 грн., рівень заробітної плати визначається за результатами співбесіди);
  • можливість професійного та кар’єрного зростання;
  • власний спортивний зал;
  • їдальню для співробітників компанії;
  •  

    службовий доступ до інтернету (при умові проживання в зоні покриття компанії).

Якщо ви готові стати частиною нашої команди, чекаємо Ваше резюме!

Фахівець з підключення інтернету2021-04-05T14:15:26+03:00

Ваші обов’язки:

  • Підключення нових абонентів до послуги інтернет (монтаж кабелю від обладнання компанії до обладнання абонента (ПК, WiFi-роутера));
  • Будівництво, ремонт і обслуговування магістральних і клієнтських ділянок мережі;
  • Налаштування клієнтського обладнання (WiFi-роутери, смарт-ТВ і т. п.);
  • Оформлення мінімальних документів при підключені абонентів (наряд на підключення, матеріальний звіт).Основні вимоги до кандидатів:
  • бажано проживання в Дарницькому або Дніпровському районі;
  • освіта професійно-технічна/ базова вища/ вища
  • досвід роботи в інших компаніях-провайдерах або навички підключення будуть перевагою;
  • досвід роботи в налаштуванні клієнтського обладнання (WiFi-роутери, смарт-ТВ і т. п.);
  • знання ОС та комп’ютерних програм;
  • досвід роботи з електроінструментом;
  • вільне володіння українською мовою (бажано також російською, англійською);
  • готовність працювати на результат;
  • акуратність, пунктуальність, відповідальність, старанність, комунікабельність.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;
  • графік роботи: 5/2, з 9:00 до 18:00.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну та своєчасну заробітну плату на картку, ставка + премія (зп від 12000,00 грн., рівень заробітної плати визначається за результатами співбесіди);
  • можливість професійного та кар’єрного зростання;
  • брендований зручний робочий одяг;
  • інструмент та обладнання для роботи;
  • власний спортивний зал;
  • їдальню для співробітників компанії;
  • службовий доступ до інтернету (при умові проживання в зоні покриття компанії).

Якщо ви готові стати частиною нашої команди, чекаємо Ваше резюме!

Студенти

Заповніть будь ласка форму, що наведена нижче, щоб відправити резюме:

Натискаючи на кнопку "Відправити", я погоджуюсь на обробку моїх персональних даних